برای متن اهنگ چقدر تنهایی بده به ادامه ی مطلب مراجعه کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 25band و آدرس 25band.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

جاوا اسكریپت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 24
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 6
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 6
:: بازدید ماه : 13
:: بازدید سال : 26
:: بازدید کلی : 3436

RSS

Powered By
loxblog.Com

در این وبلاگ از متن ها وعکس های 25 band لذت ببرید

برای متن اهنگ چقدر تنهایی بده به ادامه ی مطلب مراجعه کنید
جمعه 9 آبان 1393 ساعت 15:37 | بازدید : 126 | نوشته ‌شده به دست پارميدا و مليكا | ( نظرات )

میبوسمت میگی خدا حافظ 

این قصه از اینجا شروع میشه 

من بغض کردم تو چشات خیسه 

دست دوتامون داره رو میشه

تو سمت روای خودت میری

میریو من چشامو میبندم

ما خواستیم از هم جدا باشیم 

پس من چرا با گریه می خندم ؟

میبینمت میری ولی میری نمیبینی 

می بوسمت از من ولی دستاتو می گیری

میبینمت میری ولی میری نمیبینی م

میبوسمت از من ولی دستاتو میگیری

 

چقد تنهایی بده بگو حال تو هم اینه

اگه این عشق کشته شه پای تو هم گیره

قول داده بودم به مرور زمان خوبشم 

یکم انصاف داشته باش نزار خرد شم

ببین شاید الان بگی تقصیر ما نیست 

این داستان عشقه تو تقویم تاریخ 

ولی مگه میشه این همه خاطر رو گور کرد

و بعد نشست فقط فاتحشو خوند نه 

نمیتونم توی کتم نمیره مگه میشه 

عشق یک شبه عقب بشینه

بدون خالیه جات تا تو پرش کنی 

واسه ادمی که یک عمر تو بتش بودی

من که هر کاری کردم که نری یه وقت نه

من عاشقتم اینو انکار نکن

مثل فیلمی که هیچوقت اکران نشد

 

تو فکر میکردی بدون من دلشوره از دنیای ما میره

اینجا یکی هم درد من میشه

اونجا یکی دستاتو میگیره

گفتی که میتونی بری اما 

بغض تو دستاتو برام رو کرد  

ما هردو از رفتن پشیمونیم 

جون دوتامون زود تر برگرد 

جون دوتامون.....

میبینمت میری ولی میری نمیبینی 

میبوسمت از من ولی دستاتو میگیری

میبینمت میری ولی میری نمیبینی 

میبوسمت از من ولی دستاتو میگیری



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: